Någon mer som sov dåligt inatt?!

Jag sov galet dåligt inatt. Tankarna yrde omkring i skallen som, som... som väldigt yriga tankar! Jag kunde inte skilja på dröm och verklighet. Förvisso fick jag mängder med bra idéer, särskilt till Teater Orkas föreställning Stormen Johanna. Men jag hade hellre fått dessa idéer på morgonen, efter en god natts sömn!

Och det har visat sig att det inte bara är jag som sovit dåligt inatt! Hittills har jag fått veta att Therese, Lotta, mamma, Thomas, Jens och Carro sovit lika illa som jag. Vad är det frågan om?!

trött

Kommentarer
Postat av: Annicka

Lägg till mig också på sova-dåligt-listan...gäääsp!

2009-11-18 @ 21:27:04
Postat av: Gustav

du kan lägga till mig med!!!!

2009-11-18 @ 23:01:28
Postat av: Jörgen Wistbacka

Har sovit illa.

Tror det har med mörkret att göra.

Borde ha vant sig vid detta laget.

2009-11-19 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0