Me, wanna be, like Kissieee..?

Vill med hjälp av ett par mobilfoton visa lite hållpunkter från min gårdag. Så supertrist att min mobilkamera är så dålig bara! Så kom jag att tänka på de dunderäckliga bloggerskorna Kissie och Amandavardet, som får massa grejer av alla möjliga människor. Kläder, pengar, smink, mobiler... Det senaste av det senaste...

Om jag vore mer som dom skulle jag förmodligen få en sprillans ny mobil, med värsta flashiga kameran i. Kanske att man skulle svälta sig, spruta in silikon lite här och var, sluta tänka över huvud taget, och bli 15 år yngre... Eller vänta... Nä! Jag fortsätter knäppa kort med min gamla mobil, det är lättare.

björkviksteater
BJÖRKVIK. På bilden ser ni en av nio små teatergrupper jag träffade i Björkvik. Grupperna tränar på var sin miniteater som ska visas upp nästa fredag på en finemangmiddag.


På kvällen var det dags för spökrevy. Elever från DuD och Kulturskolan framförde sketcher, musik, dans och sång, som spöken. Här ser vi de onda cellotvillingarna. Så coola!


ensemblen

Hela spökrevyensemblen. Det syns inte alls hur snygga de är här... Ni får tro mig på mitt ord när jag säger att dom var superläckra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0