Läskigt att fota folk!

Jag kom på en briljant idé! Det skulle vara snyggt om vi fotade lite Katrineholmare med deras barn. Så kunde bilderna visas i samband med Stormen Johanna, eftersom pjäsen handlar om moderskärlek!

Men vem skulle ta dom bilderna? Min bästis är förvisso världens bästa fotograf. Men jag vet att hon har häcken full (för att uttrycka sig lite poetiskt).

SÅ! Jag tog kameran med mig och begav mig ut under lunchen idag. Soligt och härligt för en gångs skull. Men FYYY så läskigt att fråga människor om de vill bli fotade!

Ungefär två tredjedelar av de tillfrågade sa nej. Hur många jag frågade? Hm... Kanske 18? Jag vet inte. Det kändes som om jag frågade en miljon ungefär. Och det kändes som alla sa nej.

Men jag gjorde det!!!

Snabbt till jobbets dator, som har photoshop (jag har inte det...). Om min bästis tagit bilderna så hade resultatet blivit hundra gånger bättre!

Men vad sjutton, jag gjorde det!

Om ni vill se resultatet får ni komma och titta på Stormen Johanna i Katrineholm. Premiär 5 december. Bilderna sitter uppe i foajén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0