Så här ligger det till

nattlinneJag är medveten om att det finns många därute som tror sig äga den snyggaste morgonrocken. Jag vet att det finns hundratals personer, kanske tusentals, som anser att de har den coolaste och mest bekväma morgonrocken.

Men ack vad de bedrar sig.

För faktum är att JAG har den absolut megahäftigaste morgonrocken som någonsin existerat. Jag köpte den i helgen på en marknad i Göteborg för 150 kronor.

Känn er härmed upplysta. Om ni själva trott att ni ägt den bästa morgonrocken, så vet ni nu hur det ligger till. Om ni känner någon som lever i villfarelsen att han eller hon innehar den bästelibästaste morgonrocken, ja då får ni gärna meddela den smärtsamma nyheten att nej... Nej, nej, nej... Som bäst kan man hamna på en tapper andraplats.

morgonrock

Kommentarer
Postat av: Micke

Den var snygg det må jag säga.

Passar dej.

Det värsta är att han har lika go mys päls runt halsen fortfarande hmmmm.

Må väl



2009-03-02 @ 20:53:37
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: anki

That's high fashion! Couture! Skithäftig...!!

2009-03-03 @ 07:14:32
Postat av: Anne-Lie

Hahaha, jaha nu vet jag det men jag föredrar nog min.

Ha en bra dag.

Anne-Lie

2009-03-03 @ 09:54:54
URL: http://lillaanna.blogg.se/
Postat av: Thomas

Du har så rätt! Det är verkligen världens vackraste morgonrock! :)

2009-03-03 @ 12:21:27
Postat av: Sara

Ma ha ha ha fan vilken kap Jenny!

2009-03-03 @ 21:03:18
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0