SOOOL

kompiiis
Idag har livet bara lekt! Jag och Therese införskaffade snygga solbrillor. Likt två flugor spatserade vi sedan omkring och njöt av sol och värme. Vi lärde oss dock något mycket viktigt... Bakelser som i normala fall är supersmarriga smakar faktiskt inte riktigt lika gott i gassande sol. Jag som trodde att morotskaka alltid var himmelriket fångat i en liten kaka. Men, men, man lär så länge man lever.

brillor
Efter massa härliga timmar med Therese och Liam var det dags för musikrep med bandet Wistfjord. Vi ska spela lite covers i stadsparken den 20 juli. Sååå mysigt! Wistfjord består av mig, Karin Bergfjord och min egen lilla pappis Krister Wistbacka. Kan det bli annat än succé med dessa bandmedlemmar?

Efter ett toppenrep hade jag och min syster tänkt gympa utomhus med Friskis och Svettis. Men ack och ve... Min syster behagade ändra planerna i sista stund. Hon valde jordgubbar och sill framför utegympa! Grr...

Jag hade ingen lust att gympa ute utan syster yster. Så istället gick jag på ett step-pass. I vanliga fall är inte step så där superduperroligt. Men idag hade jag massa energi och kände mig liksom bara glad. Så det var faktiskt dunderkul! Tjoho!!!

Jag vill må så här bra och ha så här kul ALLA DAGAR!

jöson

Kommentarer
Postat av: Zurpuppa

Najsigt :)

2009-06-23 @ 23:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0