Blöt skolavslutning

Idag regnar det, fast det är skolavslutning. Vilken fräckhet! Men, men... Det går att mysa med släkten ändå. Charlie slutar fjärde klass idag. Malin har gått färdigt... tvåan? Och detta har firats förstås.

långt hår
Charlie. (Min son)

fina flickor
Novalie och Ulrika. (Min systerdotter och hennes dotter)

ritstund
Marina, Novalie, Ulrika och Malin. (Min syster, hennes två döttrar, och hennes två barnbarn, varav det ena är i Ulrikas mage)

fajjmuj o janne
Janne, Birgitta och Malin. (Charlies bonusfarfar, Charlies farmor och Charlies kusin)

kattrumpa
Essi och Novalie. (En av våra katter och Charlies kusinbarn)

mormor
Maud. (Min mamma)

betraktare
Frank och Charlie. (Min systerdotters man och min son)

mariekex
Och så här glatt förvånad ser min syster ut när ett av hennes barn föredrar Mariekex framför Ballerinakakor och bullar.

Av någon märklig anledning fastnade vare sig jag eller Charlies pappa på bild. Men jag lovar att vi deltog i festligheterna!

Och efter en intensiv förmiddag kan man behöva ta igen sig i soffan en stund...

sov

Kommentarer
Postat av: Zurpuppa

Vad trevligt ni såg ut att ha det :)

2009-06-12 @ 15:05:40
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Trevlig var det Zurpuppa. Du är välkommen att fira lite i efterskott om du vill... Vi har ett ballerinapaket kvar. Men du kanske är som Malin och föredrar mariekex?

2009-06-12 @ 19:22:36
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Zurpuppa

Ballerina är mums

2009-06-12 @ 21:10:24
Postat av: anki

åh vad mysigt att fira examen ! ; ))

2009-06-13 @ 09:29:11
URL: http://ankis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0