Wistfjord och sovande barn

Idag har varit en fantastisk dag. Jag har sett Sven Boräng i en härlig barnteater (arrangerad av Katrineholms teaterförening där min man är ordförande). Jag har målat på vårt hus. (Ja, inte mitt och Svens hus alltså...) Jag har repat med Wistfjord. Jag har varit barnvakt åt min mysiga systerdotter Malin. Jag har ätit på restaurang. Jag har varit på bio, Harry Potter och halvblodsprinsen. Och det allra mysigaste var när jag passade lille Liam, så att hans mamma (min bästelibästaste bästis Therese) skulle få se teater. Liam somnade nästan med det samma i min famn och jag bara satt och njöt av livet.

liamwistfjordthomassvensven

Såna här dagar gör att lyckan liksom svämmar över i magen och jag tror nästan jag är ledsen. Är det inte märkligt så säg?

Kommentarer
Postat av: anki

jaså har du hus med Sven också ?

2009-07-17 @ 14:11:21
URL: http://ankis.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Men åh... Nä. Det var det jag försökte förtydliga. Men så blev det tvärtom. Dubbel-åh... :P

2009-07-17 @ 17:00:48
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0