På tisdag ryker knölen!

På tisdag kommer min knöl på skallen att borttagas. Efter det kan vi bekräfta vad det egentligen är för någon mojjäng som prytt mitt huvud.

Då ska jag och Annicka Halvarsson gå igenom era svar på tävlingen.

Det finns alltså fortfarande liiite tid kvar att hitta på något finurligt bidrag till tävlingen. Och då kan man ju vinna det fantastiska, underbara, megabautabraiga priset som är en VIP-plats på Teater Orkas föreställning Stormen Johanna och Mormors Öga som har premiär i november i Katrineholm.

Så gnugga era geniknölar nu (he, he). VIP-platsen kan bli din!

orka

Kommentarer
Postat av: Lotta

Då tänker inte jag tävla...Jag får ju iallafall inte se den...FÖR JAG ÄR JU MED I SJÄLVASTE PRISET!....Moahhaha

2009-07-27 @ 13:35:43
URL: http://lottaasplunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0