SÖTASTE NYÅRSFIRAREN

tomat
Igår firade vi nyår tillsammans med goda vänner.
Och nu tänkte jag citera Leona, fem år, som var med. För hon säger alltid så roliga saker. Men jag kan nästa inte välja vad som var bäst av allt hon sa igår!

Vad sägs om klassikern i ny tappning "Det var två tomater som skulle gå på en väg. Så sa den ena: Hej!" Sen funderade Leona lite och sa "Vänta, jag börjar om...".

Sen bjöd hon på en udda gissningslek: "Du får gissa vad jag har här. Jag säger det på engelska. Weooowaooliii. Gissa nu!"

Eller vad sägs om skräckhistorien som slutar så här: "Dom var så rädda så rädda, för det lät som någon som skrapade på sitt ben. Så dom var så rädda, så rädda. Men då tände dom lampan. Och vet ni vad det var? Det var ju bara pappan som satt och skrapade på sitt ben!"

Kommentarer
Postat av: Thomas

Och man får inte glömma när hon frågade mig:

-Vet du vad min pappa hejar på?

-Nej, vad hejar han på? (och förväntar mig att hon ska svara Hammarby)

-Han hejar på fotboll.

2009-01-13 @ 08:35:46
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Åh, hon är ju så söt så jag smäller av!!! Klart man hejar på fotboll för tusan!

2009-01-13 @ 10:12:33
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0