KATRINEHOLMSREVYN BRILJERAR

Idag besökte jag Katrineholmsrevyns musikrepetition. Och vet ni vad? Dom var så otroligt begåvade, roliga, fyndiga, vältajamade och you name it. För första gången på drygt tio år medverkar jag inte i ensemblen och det kommer bli braksuccé i år. UTAN MIG!!!

När mitt mastodont-ego accepterat detta faktum, så är det bara för mig att säga grattis till revyn. Grattis till den välförtjänta succé som väntar. Alla som inte tänker se En gädda i fontanellen på Cosmos är ena rediga puckon!

revy
Pontus Kinnander, Ellinor Linder, Lena Andersson, Arne Eklöf.

revy
Lena Andersson, Ellinor Linder, Carin Widén.

revy
Tomas Andersson, Lena Andersson, Ellinor Linder.

revy
Lena Andersson, Pontus Kinnander, Agneta Welander, Ellinor Linder, Carin Widén, Arne Eklöf.

revy
Tomas Andersson, Nibbe Johansson, Anders Bergfjord, Lena Andersson.

revy
Tomas Andersson, Lena Andersson, Ellinor Linder.

revy
Lena Andersson, Ellinor Linder.


Kommentarer
Postat av: Therese

Försöker du ta över mitt fotojobb;)

2009-01-09 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0