TORSDAG EFTERMIDDAG PÅ MÅRDSTIGEN

Andersson-Wistbacka-Sjöstrand-Hoinards eftermiddag:

Charlie och Donnis
Charlie gjorde rent hos sin kompis Donatello. Det är kruxigt med Donatello, för det är väääldigt noga hur vi möblerar i hans akvarium. Donatello använder inte sina bakben så gärna (why?!!) så vi måste handikappanpassa alltihop. Annars drunknar han... Knasig sköldpadda det där. Men söt.

Thomas sover
Thomas läste... hm... kan vi säga.

Carenina
När jag tog fram kameran slog Carenina blixtsnabbt ihop häftet hon pysslade med. På framsidan av häftet står det "Love". Undrar vad för hemligheter som står skrivna i bladen... Ti, hi...

Essi
Essi tog en liten tupplur bland återvinningen i tvättstugan. Störtskön kisse det där.

Jag då?

Jag befann mig lite överallt. Städade, lagade mat, fixade och donade.

Nu kommer belöningen! Barnen har lagt sig. Filmen ligger på bordet och väntar (Strangers med Liv Tyler). Och Thomas har gjort en smoothie åt mig, med både kiwi och jordgubbssmak! MUMS!!!

smoothie

Kommentarer
Postat av: Bettan

Rar Thomas är!

Vi får nog ta varandra i handen och knalla till farbror polisen för att silikona runt diskbänken hör till den högre skolan!

Hoppas vi får dela cell:)

2009-01-28 @ 16:26:50
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Therese

Du har det för lyxigt du...;)Det var lite som blutsaft reklamen:)

2009-02-05 @ 19:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0