CHEF SOM FÖRSTÅR

Förut hade jag en bra chef. Han var energisk och lite ångvältig. Någon som Kulturskolan behövde just då.

Nu har vi en ny chef (vi har snart haft honom i ett år, men han känns ändå som ny). Och det är så underbart med honom, för han begriper verkligen hur mycket tid och engagemang jag lägger ner i mitt arbete. Särskilt vad gäller mitt manusskrivande.

Min tidigare chef gav mig komplimanger. Men min nuvarande chef blir liksom uppriktigt imponerad av minsta kreation jag skapat. För han förstår att även ett manus på endast ett par sidor kräver en hel del tankeverksamhet för att det ska fungera ordentligt.

Jag blir så himla lycklig av att få uppskattning på det här sättet. Tror jag blir extra lycklig för jag räknade nog aldrig med att få en chef som förstod vad jag egentligen pysslar med. Hm... Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0