Biologisk klocka och varselhot...

klocka

Jag tror jag känner min biologiska klocka ticka... Tack, tack, tick, tack...

Jag slits mellan två helt olika känslor. Den ena känslan säger att det är himla praktiskt och skönt att redan ha barnafödandet gjort. Småbarnsåren är arbetssamma. Nu har jag och maken tid att rå om varandra, att resa, att vara egoistiska.

Den andra känslan säger "Jag vill ha bäääbis". Jag måste säga att den andra känslan inte argumenterar riktigt lika moget som den första...

Så läste jag i morgontidningen att politikerna föreslår att Kulturskolan i Katrineholm ska spara in på en tjänst. Tänk om det blir min. Urk...

Har jag något annat att förtälja så här en måndagsmorgon? Mja, jag kan ju säga att jag och systra min var på Friskis tillsammans igår. Det var störtkul och jag håller tummarna för att vi blir Friskisbästisar! Visst vore det klämkäckt?

Kommentarer
Postat av: Micke

Oki inte friskbäbisar?

Du får skaffa dej en digital klocka som inte hörs he he he.

2009-02-23 @ 17:27:49
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Micke

Ibland tänker man till he he ;-)

Må väl

2009-02-23 @ 21:23:37
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0