Vill börja skriva nu...

Jag har en idé... Och eftersom Teater Orka finns så vet jag att jag kommer få utlopp för den. Det är fantastiskt!

Det är alltså en pjäs jag ska skriva. Jag har hela ramhandlingen. Bara att sätta igång. Men sen är det ju som så att på lördag har Stormen Johanna premiär och jag borde kanske fokusera på den. Vänta med att kasta mig in i nästa historia. Ty ibland förloras jag i den berättelse jag skriver och har svårt att helhjärtat befinna mig någon annanstans. Och Stormen Johanna förtjänar min fulla uppmärksamhet.

Således borde jag vänta med att börja skriva. Men tålamod har aldrig varit min starka sida, så det är lika bra att jag inte lovar något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0