Pernillas Pojkar

Teater Orkas nästa projekt heter Pernillas Pojkar. Igår blev första utkastet färdigt. Och jag har lite blandade känslor kring arbetet med PP.

Jag vet att jag borde varva ner just nu, låta jullovet skölja över mig, återhämta mina krafter.

Samtidigt kliar det så förbaskat i fingrarna och jag tänker på PP mest hela tiden! Jag vill samla ihop skådespelarna omedelbart, bara för att tjuvstarta lite... Tanken är annars att arbetet sätter igång ordentligt vecka nio. Men det skadar väl inte att vara förberedd?

Eller lurar jag mig själv nu igen? Ska jag ge mig själv PP-förbud? Eftersom jag så lätt arbetar för mycket menar jag. Jag VILL ICKE rusa in i väggen ju...

What to do? What to do?!!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Släpp gaspedalen!

2009-12-17 @ 11:57:41
Postat av: Annicka la producenta de tutta

Inget PP-förbud!!!! Men kanske lite vila...ska jag säga...mohahah!

2009-12-17 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0