Jonathans navel

Igår hade min teatergrupp Åtta Galna Själar uppspel. "Min" teatergrupp förresten... Det är ju helt fel. Jag äger den inte. Jag får bara vara med och styra skutan. Men gruppen är sin egen.

Ja, ja, hur som helst. Åtta Galna Själar spelade komedin Jonathans Navel. En absurd komedi om ett teatersällskap som får sin första dåliga recension. Jag har skrivit manuset och är mycket nöjd med det.

Åtta Galna Själar har gjort ett fantastiskt jobb den här terminen. För egentligen är det omöjligt att sätta upp något sånt här på en enda termin, när man träffas en gång i veckan i en och en halv timme.

Publiken skrattade gott. Men jag har ändå en känsla av olust i magen. På något sätt känner jag att det kunde gått liiite bättre... Jag vet inte riktigt vad det handlar om. Varför jag strävar efter perfektion. Jag tror det kan handla om att jag tycker teatergruppen förtjänar braksuccé efter sitt hårda slit. Nu blev det "bara" lyckat...

Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0