Gästartist

Igår hade jag teaterlektion med några gymnasieettor från Linden. Jag har lite svårt att få igång just dessa elever. Jag vet inte riktigt vad det beror på.

 

Hur skulle jag då lyckas få till en kul lektion, så här sista gången på terminen?

 

Jo, jag tog med en gästartist! Jeff Lindström dök upp som en surprise och tjejerna (alla elever i gruppen är tjejer, utom en) blev fnissiga och överlyckliga. Energin flög upp i topp direkt och alla tyckte det var en jätterolig lektion.

TACK JEFF!

Jeff och Linden
Jeff låtsas skjuta med vattenpistol...


Jeff och Linden
Jeff och Josefin spelar Fylle-Bengan och Svamp-Greta.

(Tänk om jultomten kunde ge mig en mobil med bra kamera...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0