Bästa julklappen

I år fick jag rekordfå julklappar. Inte för att jag varit särskild stygg eller nåt. Inte vad jag vet i alla fall. Nej, det är nog troligare att det har att göra med att vi bytt system. Alla handlar inte hejvilt åt alla längre, utan vi körde med "secret Santa". Man drar en lapp med namnet på den vuxna man ska handla julklapp åt. Till barnen får man handla hur mycket man vill. På min lott stod namnet på min systerdotters mans syster... Lycka till Jenny... Men jag fick god hjälp av min systerdotter. Annars vete tusan hur jag hade klarat det!

Idag fick jag en julklapp av min bonusdotter. Hon hade, på egen hand, köpt en klänning åt mig! En superfin. Rätt storlek och allt. Jag har den på mig nu. Och jädrar i havet så glad jag blev! Det liksom... Ja, jag vet inte. Det kändes så himla fint!

*julesnyft*

jag
Här sitter jag nu, i fina klänningen med Lisa och Yin i knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0