SKRÄCKPUDEL

För ett par helger sedan gick revy-sm av stapeln i Piteå. Jag, tillsammans med några revykamrater, reste från Katrineholm för att delta i detta härliga evenemang. Nu hade vi tyvärr ingen revysketch som var med och tävlade... MEN! Vi fick ändå pris, för vi var den revy som hade klätt ut oss mest finemangigt i revyparaden som inleder hela tjolabaloet.

Och inte konstigt att vi vann... För efter efter någon timmes spånande kom vi fram till att vi skulle ha tema Skräckcirkus! Briljant va?!

Jag var skräckpudel...

skräckcirkus
Katrineholms revyrepresentanter i Piteå, laddar på hotellet.

skräckpudel
I väntan på paradstart framför jag mitt bästa trick och spelar död!

halvpudel
Hälften människa, hälften skräckpudel...

Bilderna är brutalt snodda från Katrineholmsrevyns blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0