Finnar, en tonårsgrej?

jag När jag var tonåring hade jag finnar. Det har man då. Det har något att göra med att kroppen förändras, man är extra fet i hyn, har skräp i porerna, producerar ett överskott av... fett? Talg? Det är något som de flesta går igenom.

Den enda tröst man har är att det går över. Som vuxen försvinner pormaskar och gula äckelfinnar. Man får sammetslen hy över hela kroppen.

INTEEE!!!

Jag har fortfarande massa jädra finnar, fast jag är 33 år gammal! Och dom finns överallt. På ryggen, i ansiktet, i öronen, på bröstkorgen, på överarmarna.

WHY?!! WHY?!! WHY?!!

Och om ni nu frestas att svara något om kost... Gör det inte! För om enda botemedlet är att bara äta grönsaker och aldrig äta godis. Då får jag väl stå ut med finnarna då.

Jag tycker ändå det är orättvist. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

No worries. Jag tänker inte komma med moralpredikan. Har liknande problem. Fast för mig är det oftast runt ägglossningen.

2009-08-16 @ 11:48:06
Postat av: angel

samma här :(

2009-08-18 @ 06:57:16
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0