Familjegrillning

familjen

I afton blev det familjegrillning!
Ja, alltså, jag är ingen kannibal! Jag grillade inte upp min familj! Men nästan hela min familj kom till Mårdstigen och så grillade vi kött, korv, lax, haloumi och marshmallows. Sååå mysigt!

Och det roliga var att jag kontaktade allihop tidigare på dagen, och alla kunde! Hur otroligt är inte det? Tjiiihooo!

Här bjussas på lite bilder!

Elian och Charlie
Charlie håller Elian i famnen.

Novalie
Novalie ger Thomas ooonda ögat.

Elian och Ulrika
Elian vill också äta. Det fixar Ulrika.

Novalie
Novalie är den gulligaste majsätaren Mårdstigen skådat.

Thomas
Grillmästare Thomas kämpar med såsen.

frank
Frank är stilig som alltid.

Marina Novalie
Så kan jag ju inte låta bli att spara det bästa till sist. Marina avskyr att vara med på bild och tycker alltid att hon blir så ful, så ful... He, he.


Kommentarer
Postat av: Micke

Denna sista bilden säger allt om ett lyckat kalas.

Må väl min vän.

2009-08-12 @ 19:45:29
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var skojigt

2009-08-18 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0