SKRÄCKAFFÄREN ÖPPNAR SNART I KATRINEHOLM

jag
Torsdag den 7 maj har musikalen LITTLE SHOP OF HORRORS premiär i Katrineholm. Det är Duds och Kulturskolans Musikallinje som sätter upp produktionen, i samarbete med Duveholmsskolans gymnasium. Själv är jag regissör för hela tjolabaloet! Kuligt!

I förmiddags besökte jag Duveholmsskolan för att kolla lite ljus och scenografi med Lars Halvarsson och Anja Rockborn. Check it out!

Anja
Anja Rockborn ser lätt snopen ut...

blodig
En blodig tandläkarrock.

lars
Lars Halvarsson.

anja gunga
En gunga, att sitta och drömma sig bort på.

tegel
En tegelvägg, att gömma en gigantisk köttätande växt i.

skylt
Mushniks och Son. Den populära blombutiken.

blomdäck
Början till en köttätande alien-blomma.

modell
Typ så här ska det se ut på Cosmos. Fast lite större. Och inte fullt så rörigt hoppas vi.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jaa, visst är den!! Haha!

Wiie, älskar kulisser!! Vad duktiga de är!! :)

2009-04-24 @ 15:20:33
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag ser fram emot att få se den! Ska bli jättekul!

2009-04-26 @ 17:40:57
Postat av: Anonym

Det heter Duveholmsgymnasiet inte skolan ;)

2009-05-08 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0