UNDERBARA JULKLAPPAR

Nu har vi kommit hem efter ett mycket trivsamt julfirande hos mina föräldrar i Östra Vingåker. Julbordet var smaskigt och julklapparna sååå bra! Tomten var dessutom den gulligaste vi någonsin haft.

Tack och lov fick vi ett alldeles komplett Guitar Hero World Tour, med trummor och hela tjolabaloet. Det lär bli liv på Mårdstigen i mellandagarna...

mazurka på sängkantenDen skojigaste presenten fick jag och Thomas av storebror Jens. En samling gladporr på dvd minsann. Vad sägs om titlar som "Hoppla på Sängkanten", eller "Rektorn på Sängkanten", vi får heller inte glömma "Mazurka på Sängkanten".

Mamma visade sig också vara bevandrad i porrens värld. "Åh, jag har sett Långt ner i halsen" utbrast hon glatt. Jag vet inte om det jag som inbillar mig, men nog är det skilland på porr och porr?

Kommentarer
Postat av: fasan

Hej vilken fin bloggsida du har, så nu har jag uppdaterat mig gällande alla upptåg du är med om. Tänkte höra med dig om du och Therese kan tänka er att sälja program vid ett eller gärna vid flera tillfällen? Kram Maria

2008-12-25 @ 17:12:35
Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

SJÄLVKLART FASAN!!! :D

2008-12-25 @ 18:08:58
URL: http://wistbacka.blogg.se/
Postat av: Joakim

HAHAHHA!!; YEEJBOX! :D

2008-12-25 @ 22:49:43
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken intressant julklapp och vad fel den hade kunnat blivit om den gavs till "fel" personer:). Ja det är verklige skillnad på porr och porr...inbillar jag mig också iallafall. Roligt att man får reda på saker om sina föräldrar som man helst inte vill veta- lalallalallalalalalla:)

2009-01-04 @ 11:05:45
Postat av: http://ingalills.blogg.se

Jag och min kompis växte upp i frireligösa familjer i ett Värmlänskt samhälle där det inte ansågs lämpligt att gå på bio. (trots att det var på 70-talet)



I början på tonåren ansåg vi dock det lämpligt att börja trotsa reglerna. Biografen hade filmvisning onsdag och söndag. Sagt och gjort vi gick dit, vad det var för film hade vi ingen aning om.

Men det var just den "Masurka på Sängkanten" lite smått chockade blev vi nog.



Sen fick vi höra det lång tid efteråt. Att vi som aldrig annars gått på BIO gick just på den filmen.......

2009-01-17 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0